ZakupyTom tailor - co to za marka?

Tom tailor – co to za marka?

Przez Redakcja

Tom Tailor jest międzynarodową marką modową, która ma w swoim repertuarze kilka podstawowych segmentów. Na przykład, sprzedaje odzież codzienną dla mężczyzn, kobiet i dzieci w przystępnej cenie. Ponadto oferuje szeroki wybór akcesoriów. Co więcej, zapewnia swoim klientom imponujące możliwości zakupów przez telefon komórkowy.

Założona w 1962 roku w Hamburgu, firma jest obecnie obecna w 35 krajach na całym świecie. Oferta produktowa jest zróżnicowana i obejmuje odzież, obuwie, akcesoria i tekstylia domowe. Produkty są sprzedawane w wielu punktach sprzedaży detalicznej, a także w sklepie internetowym. Firma jest jednak najbardziej znana ze swojej linii odzieży casual.

Logotyp Tom Tailor został wprowadzony w 1972 roku. Z biegiem lat firma poszerzyła swoją ofertę o akcesoria dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Ponadto wprowadziła pierwszą kolekcję odzieży sportowej i pierwszą linię odzieży dżinsowej. Po nich powstał pierwszy sklep internetowy Tom Tailor. Obecnie firma jest jedną z wiodących marek lifestylowych w Europie.

Aplikacja konsumencka NewStore, stworzona przez Tom Tailor, to wysoce funkcjonalna aplikacja mobilna do robienia zakupów, która umożliwia konsumentom szybkie i łatwe kupowanie pełnej oferty marki. Jej funkcje obejmują m.in. zaawansowane odkrywanie produktów, lookbook produktów oraz powiadomienia push. Udowodniono, że aplikacja ta zwiększa współczynnik konwersji 2,5 raza w porównaniu z tradycyjnymi stronami internetowymi. Oprócz w pełni funkcjonalnej platformy handlu mobilnego, aplikacja Tom Tailor może pochwalić się zgrabnym interfejsem użytkownika oraz kompleksowym zestawem atrybutów filtrujących.

Tom Tailor posiada formalną politykę ochrony zwierząt. Część produktów pochodzenia zwierzęcego pochodzi od owiec niemuzułmańskich, które posiadają certyfikat Responsible Down Standard. Nie używa również futer, skór zwierząt egzotycznych ani żadnych innych materiałów, które firma uważa za szkodliwe dla środowiska. Tom Tailor NewStore Consumer App jest doskonałym przykładem na to, jak rewolucyjnie zmienia się doświadczenie zakupowe konsumentów dzięki pojawieniu się technologii mobilnych. Aby zapewnić konsumentom jak najlepsze wrażenia, firma Tom Tailor stworzyła system zarządzania treścią mobilną o nazwie NewStore Studio, który może być wykorzystywany do poprawy doświadczeń użytkowników. Dzięki temu systemowi Tom Tailor może w czasie rzeczywistym udostępniać informacje o produktach oraz katalog mobilny. Wreszcie, aplikacja Tom Tailor umożliwia zakupy w stylu magazynu.

W skrócie, aplikacja Tom Tailor NewStore Consumer App okazuje się wielkim sukcesem. W rzeczywistości stała się katalizatorem ekspansji marki na kolejne rynki. Dzięki tej aplikacji klienci marki mają dostęp do najnowszych, najwspanialszych i najbardziej aktualnych ubrań i akcesoriów. Dodatkowo, dzięki wbudowanej regule koszyka, mogą mieć pewność, że ich zakupy dotrą na czas.

Ale jak dotąd aplikacja Tom Tailor NewStore Consumer App jest dostępna tylko w Niemczech, firma ma plany rozszerzenia jej na inne rynki.

Oceń artykuł: Tom tailor – co to za marka?
Ilość ocen: 0 Średnia ocen: 0 na 5
Podobne Wpisy